Proiect SEMPER FIDELIS
  • Prima pagina
  • FORUM
  • Despre noi
  • Statut
  • Galeria foto
  • Download-uri

Remember me      Forgot password?    Signup

Forums

Proiect SEMPER FIDELIS :: Forums :: Securitate nationala :: MAI

<< Previous thread | Next thread >>
Modificarea legii 80/1995 prin 101/2019
Moderators: ex-ad, colonelul, echo, truepride, dorobant, spk, Radu89, Pârvu Florin, justme, Mihais, Resboiu
Author Post
crinuldeargint
Wed May 22 2019, 04:42PM
Registered Member #16394

Să trăiți domnilor! Sunt elev al Școlii de Subofițeri de pompieri și protecție civila "Pavel Zăgănescu" - Boldești. Aveți idee, ținând cont că legea 80/1995 art2 lit A s-a modificat prin legea 101/2019 și acum primul grad la subofițeri este Sergent, nu sergent major, voi fi inaintat doar Sergent la absolvirea școlii, tinand cont ca din 1988 pana in prezent toate generaltiile au fost inainte Sg Maj la absolvire? Vă mulțumesc și aștept părea dumneavoastră!
Back to top
truepride
Thu May 23 2019, 04:07PM
Fiat justitia ruat caelum

Registered Member #996

Buna ziua,
Find vorba de lege, aplicarea acesteia este de indata sub rezerva dispozitilor suspensive sau al unui termen prevazut in lege. As spune, daca nu apar derogari de la lege prin varii mijloace, ca veti dobandi gradul de sergent.