Proiect SEMPER FIDELIS
  • Prima pagina
  • FORUM
  • Despre noi
  • Statut
  • Galeria foto
  • Download-uri

Remember me      Forgot password?    Signup

Forums

Proiect SEMPER FIDELIS :: Forums :: Securitate nationala :: General
 
<< Previous thread | Next thread >>
Noua viziune de GEOPOLITICA ACTUALA
Go to page
  <<        >>  
Moderators: ex-ad, colonelul, echo, truepride, dorobant, spk, Radu89, Pârvu Florin, justme, Mihais, Resboiu
Author Post
Boribum
Mon Apr 18 2016, 05:33PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Mese wrote ...

Nationalismul este se pare cea mai mica problema in comparatie cu ce se "coace" in zonele "cu cuptoare" ale marilor puteri.
Si la care noi evident trebuie intr-un fel sau altul sa subscriem...


Ar fi bine sa subscriem. Asta ar presupune ca facem ceva. Totul e sa nu semneze altii în locul nostru, asa cum s-a întâmplat mereu, ca noi eram preocupati cu altele si ne-am trezit la spartul târgului.

Si de data asta, tot asa se vor petrece lucrurile.
Back to top
Mese
Mon Apr 18 2016, 05:42PM
Registered Member #1078
Joined: Tue May 20 2008, 12:24AM

Posts: 470
Thanked 71 time in 61 post
@b... Altele fiind trecutele si actualele mici razboaie dintre diversi pentru ciolane mai mari sau mai mici. Pana acuma nu prea am vazut oameni cu adevarat preocupati pentru cei ce i-au ales. Poate o exceptie fiind Aurescu...
In rest nimic. Doar buzunarele, pozitia, etc au contat/conteaza...
Ce pacat.
Back to top
Boribum
Mon Apr 18 2016, 06:38PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Asa a fost dintotdeauna, la noi. Care e proiectul de tara al României ? Are vreunul ? Nu. Are oportunitati de moment pe care le foloseste mai mult sau mai putin abil.În 1930, în anii aia când ne simteam europeni si începeam sa scoatem capetele din bordeie, 55% din populatie era analfabeta. A venit razboiul, au venit comunistii si ne-au alfabetizat (rezultatul e vizibil, nu stim nici sa scriem, nici sa citim, nici sa gândim). Au urmat politicile unui electrician si a unui cizmar, am distrus ce apucasem sa construim: si oameni, si locuri. Am facut o Revolutie cu sprijinul unora care tocmai dadeau o lovitura de stat, si 12 ani dup-aia tot cu distrugatorii am votat. Azi, s-a nimerit sa-i aranjeze pe unii sa ne faca curat un pic în tara, si tot îi înjuram (îsi închipuie cineva cum ar aratat România azi, cu un Iliescu, Nastase si câtiva Dan Iosif la conducere, prietena cu Modova si Transnistria si atât ? ). Chiar, daca azi s-ar pune problema aderarii la U.E a României, câti români ar mai vrea în U.E ? Cred ca foarte putini. Ce se discuta aici e o mostra mica-mica.

Oamenii nu pot fi condamnati pentru ca se aranjeaza cu vremurile si cu ceilalti oameni. Nu pot fi condamnati românii, si oricum nu foloseste nimanui vreo "recunoastere" a starii de fapt. Ea oricum este, ca o admitem ori ba. Acolo unde cred eu ca s-a terminat speranta e când realizez ca ne e mai aproape "gândirea" lui Daniel Roxin (ca a venit vorba de el) decât a lui Cioran (ca am adus vorba despre el). Nu vreau sa se simta nimeni jignit (chiar nu asta e scopul) dar la nivel popular e o realitate. Si cu asa ceva, ce altceva decât hope for the best but expect the worst se poate face ?

Din geopolitica, geo avem, ca vrem sau nu, ca toata lumea. Cu politica e o problema.
Back to top
Mese
Mon Apr 18 2016, 07:40PM
Registered Member #1078
Joined: Tue May 20 2008, 12:24AM

Posts: 470
Thanked 71 time in 61 post
Ai o tona de dreptate. Din pacate istoria recenta in marea ei parte a facut mai mult rau decat bine tarii si implicit si oamenilor din ea.
Sunt cateva lucruri pozitive care le-a facut cizmarul dar putine.
Sunt cateva (si mai putine) lucruri pozitive pe care le-a facut regimul iliescu - nastase - si altii.
Lucrurile care au contat cel mai mult dupa mine au fost facute dupa aceste regimuri. Dupa ce oamenii s-au trezit puţin si au vazut ca se poate face schimbarea. Dar cum zic si japonezii:
"Ca să schimbi ceva, este important sa incepi schimbarea cu tine insuţi. Dupa aceea continui cu schimbarea mediului in care traiesti si eventual a celorlalti.
Daca nu te poti schimba tu insuti a.î. să ţii pasul cu vremurile, degeaba aştepţi schimbarea din alta parte. Unii dintre noi au inceput schimbarea cu ei insasi. Dovada lucrurile pe care le discutam aici. Si de aici DACA o sa avem timp, spatiu si vom fi lasati schimbarea se va propaga in jurul nostru.
Dar nu poti sa pretinzi lucrul acesta intr-un timp asa scurt (25 de ani ii puţin timp) la marea majoritate a oamenilor ţării. 80% din naţiune este înca o naţiune rurală indiferent că se stă la oraş sau la ţară. Şi ii greu sa schimbi ceva la ei.
Acuma privind din alt unghi, aceasta inerţie pentru schimbare este si buna pt. ca ajuta la conservarea valorilor poporului/naţiunii. Dar asta ar trebui combinată întotdeauna cu tradiţia şi cu o atitudine corespunzătoare din partea tuturor.
Şi de aceea oameni ca roxin au priză aşa mare la public si oameni ca Cioran sunt cvasinecunoscuţi în 80% din cazuri. Sau Eliade, sau oricare altul care nu a apărut la mărută sau la gherghe... DIN PACATE.
Back to top
Terentius
Thu Apr 21 2016, 04:04PM
Terentius
Registered Member #2186
Joined: Wed Oct 14 2009, 09:08AM

Posts: 808
Thanked 321 time in 205 post
De interviul-ul lui Marine Le Pen de la Digi24, nimeni, nimic, nimic? Autoportretul unui troll putinist....

Back to top
Boribum
Thu Apr 21 2016, 06:54PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Ce sa fie de spus ? Ca tot ne plac noua zicalele, aici s-ar potrivi "spune-mi cu cine te împrietenesti si îti spun cine esti" : doamna LePen i-a gasit pe zapacitii aia de români si si-a expus "vederile". E nostim cum românasii nostri patrioti nu realizeaza ce reprezinta ei pentru tanti asta, indiferent ca sunt români "patrioti" ori tigani migranti.

Serios vorbind, programul Frontului National e mai subtire decât erau caietele mele de lucru manual în scoala generala. National zic, ca la international si-un soarece orb are vederi mai largi decât ei.

Back to top
Mihais
Thu Apr 21 2016, 09:44PM

Registered Member #2323
Joined: Mon Nov 30 2009, 11:22PM

Posts: 3943
Thanked 457 time in 321 post
Indiferent ce ar fi,e o mica problema.Si intr-un fel ar trebui sa fi mai speriat de soarta vestului decat de a noastra.Asta e tot ce are mai bun Francia ca alternativa.Un trol muscalesc,cu un program de extrema stanga dpdv economic.Iar ca si ''sistem'',are alti clovni.

Evident,nici noi nu avem genii la conducere,dar noi suntem invatati sa ne descurcam fara ei
Back to top
Boribum
Fri Apr 22 2016, 12:08AM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Te-ai fixat tu pe "noi - ei" si nu mai vrei sa iesi de-acolo ! Uite-asa ! Eu zic sa fim destepti si sa nu uitam ca atunci când lor le-a fost rau, ne-a fost si noua.

Nu, Marine Le Pen nu e în niciun fel tot ce are Franta mai bun. Am încredere ca oamenii astia vor alege ce e mai bun pentru ei, ca au de unde. Despre noi, româneste vorbind, ne-om descurca, comme d'habitude.


Foarte very later edit : daca reusim sa abandonam viziunea asta binara care nici nu stiu cum de s-a instalat pe topicul asta(România care "tine piept" Vestului. De ce ? Ma rog...) poate ca o sa si pricepem ca a ne bucura de dificultatea altuia, de care mai si depindem pe ici, pe colo, nu e profitabila. Problema aici e ca lunile care vor urma vor fi foarte complicate si o degringolada politica a unei tari din Vest nu va face nicicum bine României. Si nu, nu din pricina de Marine Le Pen vor fi complicate.

[ Edited Fri Apr 22 2016, 03:17AM ]
Back to top
Mese
Fri Apr 22 2016, 12:06PM
Registered Member #1078
Joined: Tue May 20 2008, 12:24AM

Posts: 470
Thanked 71 time in 61 post
Si vis-a-vis de eterna dezbatere (cel putzin de aici de pe sf) dintre noi vs restul lumii (la care subscriu si eu evident) mai jos este:

Nationalism vs Patriotism

În cadrul unei dezbateri pe tema „revigorării naţionalismului“ în ţara noastră, organizate de televiziunea publică într-o zi cu puternice rezonanţe numerologice (04.04.16), la o oră de (teoretic) mare audienţă, un reprezentant al PRU (partid naţionalist) a fost pus faţă în faţă cu nu mai puţin de trei agenţi ai poliţiei ideologice, care zornăiau ameninţător cătuşele din dotare. Tristă regie! Ştiam, din filmele americane, că un poliţist nu trebuie să fie niciodată singur cu făptuitorul, dar pe malurile Dâmboviţei e musai ca acesta să fie să covârşit numeric, trei contra unu constituind proporţia minimă. Totuşi, nu despre inechitatea „dezbaterilor“ de acest gen vrem să vorbim acum, ci despre incredibilul tupeu al debitatorilor de clişee ideologice, atotprezenţi şi supranumerari în mediile noastre de prostire a maselor.

Neadevărul implicit şi explicit care a stat la baza emisiunii în chestiune, neadevăr repetat, cu bună ştiinţă sau din neştiinţă, zi de zi, de decenii întregi, şi de la catedră, şi pe toate canalele de comunicare, este acela că naţionalismul ar constitui, în sine, fie ceva rău, un adevărat pericol pentru lumea contemporană în general şi pentru ţara noastră în special, fie ceva ce ţine de istoria reprobabilă a popoarelor, în genul primului milion despre care bogătaşii deveniţi obraze onorabile preferă să nu-şi amintească modul de dobândire. Atât de neplăcut este naţionalismul pentru mentalitatea neoistoricilor noştri, încât nici măcar nu-şi pot imagina că acest substantiv odios ar putea intra în combinaţie cu angelicul adjectiv „democratic“, atât de drag lor, propovăduitori ai societăţii deschise (închise însă pentru naţionalişti). Întrebat, pe un ton acru profesoral, de unde i-a venit partidului pe care îl reprezenta în studio ideea aberantă a „naţionalismului democratic“, reprezentantul PRU a răspuns, senin şi dezarmant, că doctrina a fost formulată de Nicolae Iorga. Gureşul inchizitor a rămas fără aer. Nu-şi permitea să-l denigreze pe marele bărbat, transformat în mucenic de chiar versiunea oficială a istoriei pe care o propovăduieşte de la catedră şi din faţa camerelor de luat vederi.

După câteva minute, acelaşi inchizitor a somat gândacul pe care se pregătea să-l strivească în direct, să declare dacă este naţionalist ori patriot. Sunt şi una, şi alta, a răspuns, fără stridenţe, omul de la PRU, lăsându-l pe vajnicul vânător de erezii ideologice cu aerul, pe care îl inspirase în vederea atacului final, neexpirat şi cu ochii, pe care începuse deja să-i închidă, mijiţi. Regrupându-se rapid, triumvirul şi-a recăpătat însă aplombul şi a rostit sentenţios, ca să le intre bine-n cap privitorilor, că naţionalismul a fost bun doar în etapa creării statelor naţionale, dar că acum trebuie să fim patrioţi, nu naţionalişti. Ipse dixit.

Şi totuşi… Naţionalismul este un lucru mult mai serios şi mult mai complex decât imaginea caricaturală, desprinsă parcă din cursul scurt de marxism, pe care ne-o oferă intoleranţii apostoli ai democraţiei (să notăm, spre clarificarea poziţiilor teoretice, că în democraţia pe care încearcă să ne-o vândă neopropagandiştii sunt cuprinse, musai, şi consumismul, şi „libera cugetare”).

În zilele noastre, unii fac, alţii nu fac deosebire între naţionalism şi patriotism. Simplificând lucrurile, cei care cred că suntem în faţa a două noţiuni distincte văd în patriotism iubirea de ţară (patria fiind nimic altceva decât ţara, adică o noţiune geografică), iar în naţionalism, loialitatea faţă de etnie, limbă, cultură, tradiţii – altfel spus, asumarea identităţii naţionale. Pentru a complica lucrurile, mai există şi statul, care nu trebuie confundat nici cu naţiunea, nici cu ţara (există state multinaţionale, dar şi naţionalităţi fără un stat propriu).

Pentru că etimologia defineşte de cele mai multe sensul esenţial al unui cuvânt, să precizăm că naţiune şi naţionalism provin din latinescul natio „naştere”, provenit la rându-i din natus „născut”, iar patria şi patriotismul coboară până la latinescul pater „părinte, tată”. Precizarea originii îndepărtate a noţiunilor de naţionalism şi patriotism ne lămureşte aşadar că amândouă vizează de fapt un meta-sens, cel de „rădăcini”, de „ascendenţă” întemeietoare a conştiinţei de sine.

Prima atestare a cuvântului naţionalism în franceză (de unde l-a luat limba română) ne dovedeşte încă o dată că rădăcinile celor două naţiuni sunt comune:

În celebra sa lucrare Memorii pentru a servi la istoria iacobinismului, care îşi propunea să demonstreze că Revoluţia franceză nu a fost o mişcare spontană, ci rezultatul unei conspiraţii urzite de francmasoni („iluminaţii”) pentru a aduce burghezia la putere, abatele iezuit Augustin Barruel scria în 1798: „Naţionalismul a luat locul iubirii generale (…) Atunci, a devenit îngăduit să-i dispreţuieşti pe străini, să-i înşeli, să-i jigneşti. Această virtute a fost numită patriotism. Şi atunci, de ce să nu punem acestei virtuţi limite şi mai strânse? Astfel am văzut cum din patriotism se nasc localismul, spiritul familial şi, în sfârşit, egoismul.”

După cum se vede, acest „certificat de naştere” al naţionalismului confirmă sinonimia lui perfectă cu patriotismul, amândoi termenii fiind folosiţi în sens negativ, ca uzurpatori ai iubirii generale (creştine) şi ca sursă a egoismului.

Lista studiilor consacrate naţionalismului este de-a dreptul descurajantă, noţiunea fiind abordată din nenumărate perspective. S-a vorbit şi s-a scris, astfel, despre un naţionalism romantic (sau organic, sau identitar, aflat la baza unificării statelor germane şi italiene), despre un naţionalism etnic (de care s-au ocupat Herder şi Fichte şi care a culminat în naţional-socialismul german), despre naţionalismul religios (sionismul este un astfel de caz), despre un naţionalism centrifug (al minorităţilor naţionale) şi altul centripet (cel kurd din zilele noastre, de pildă), despre un naţionalism economic (armă de luptă contra neocolonialismului), despre naţionalismul banal (forma difuză din societăţile contemporane, care îi face pe spectatori să se ridice în picioare atunci când se intonează imnul pe stadion) şi despre câte şi mai câte alte forme de naţionalism, unele fiind etichetate ca „bune”, altele ca „rele”, uneori confundate cu, alteori deosebite de extremismele de tot felul (rasism, şovinism, xenofobie etc.).

Polarizarea generalizată a sensurilor naţionalismului (privit ca negativ) şi patriotismului (văzut ca pozitiv) s-a întâmplat cu maximă pregnanţă după cel de-al doilea război mondial, dihotomia fiind impusă, evident, de câştigători.

În tabăra anglo-americanilor, apar în 1945 „Notele despre naţionalism” ale scriitorului şi criticului George Orwell, un eseu din care cel mai adesea este invocat fragmentul următor:

„Naţionalismul nu trebuie confundat cu patriotismul. Ambele cuvinte sunt folosite de obicei într-un mod atât de vag, încât orice definire a lor riscă să fie pusă sub semnul întrebării; totuşi, trebuie făcută o distincţie între ele, deoarece cuprind două idei diferite şi chiar opuse. Prin «patriotism» eu înţeleg devoţiunea pentru un anumit loc şi un anumit mod de viaţă, despre care se crede că sunt cele mai bune din lume, dar care nu le sunt impuse altora. Patriotismul este prin natura lui defensiv, atât sub aspect militar, cât şi cultural. Naţionalismul, pe de altă parte, este inseparabil de dorinţa de putere. Scopul permanent al oricărui naţionalist este să dobândească tot mai multă putere şi tot mai mult prestigiu, nu pentru sine, ci pentru naţiunea sau pentru orice altă entitate în care a ales să-şi afunde propria individualitate.”

Citatul acesta, atât de des invocat de apărătorii patriotismului şi detractorii naţionalismului, este însă rupt din context. În chiar deschiderea eseului său, pătrunzătorul critic George Orwell, autorul romanelor „Ferma animalelor” şi „1984”, avertizează că a ales numele „naţionalism” pentru ceva mult mai general decât o doctrină, care însă nu are încă un nume: „un mod de a gândi atât de răspândit încât afectează modul în care judecăm aproape orice subiect”. Prin urmare, eseul lui Orwell nu este unul doctrinar, ci, la un nivel mult mai general şi mai înalt, epistemologic. Naţionalismul este termenul „cel mai apropiat” care i-a venit autorului în minte, dar nu se referă la naţiune: „el se poate atribui unei biserici sau unei clase sau poate lucra într-un sens strict negativ, împotriva a ceva sau altceva, fără nevoia unui obiect pozitiv al loialităţii.” După care Orwell explică ce anume înţelege prin naţionalism: „în primul rând obişnuinţa de a socoti că fiinţele umane pot fi clasificate asemenea insectelor şi că întregi grupuri de milioane sau zeci de milioane de oameni pot fi etichetate drept «bune» sau «rele». Şi în al doilea rând – iar aceasta este mult mai important – mă refer la obiceiul de a se identifica pe sine însuşi cu o naţiune sau cu altă entitate, aşezând-o deasupra binelui şi răului şi nerecunoscând altă datorie decât aceea de a-i promova interesele.” Contemporanii noştri care se consideră patrioţi şi, implicit, buni, condamnându-i pe naţionaliştii cei răi, nu se recunosc, evident, în această descriere care-i socoteşte naţionalişti (să nu uităm: în lipsa altui termen mai adecvat, spune Orwell) pe cei care pun un interes străin propriei persoane deasupra a tot şi a toate.

Oricât de baritonal şi de răsunător ar fi fost glasul lui George Orwell, el nu şi-ar fi prelungit ecoul până în zilele noastre dacă, cel puţin în zona aceasta a Europei, peste el nu s-ar fi suprapus sunetul brutal şi bubuitor al corului ideologilor marxist-leninişti. Astfel, în acelaşi an, 1945, în care apăreau în Marea Britanie „Notele despre naţionalism” ale lui Orwell, la Bucureşti, Editura Partidului Comunist Român scotea, în traducere românească, o broşură a unui oarecare N. Baltiiski, intitulată „Despre patriotism”. După ce se plânge că ideologia comunistă, prin internaţionalismul ei, era percepută ca fiind opusă patriotismului, gânditorul sovietic loveşte cu toiagul ideologic şi desparte apele: „Unii duşmani ai celor ce muncesc confundă patriotismul şi naţionalismul burghez şi reproşează comuniştilor, ca şi tuturor partizanilor sinceri ai democraţiei duplicitatea imaginară a poziţiei lor patriotice, prin faptul că ei nu-şi pun naţiunea lor «deasupra tuturor celorlalte»”. Ce învăţăm din fraza aceasta? Că patriotismul şi internaţionalismul, fiind proletare, sunt bune, pe când naţionalismul, fiind burghez, este rău. Şi că printre partizanii democraţiei se numără comuniştii.

Fiind burghez, prin urmare abominabil, naţionalismul nu poate avea pentru comunişti, aşa cum are pentru neonaţionaliştii (în sens orwellian) din zilele noastre, nici măcar meritul istoric de a fi contribuit la naşterea naţiunilor. Cu intransigenţă proletară, Baltiiski transformă, în final, naţionalismul în patriotism: „În istorie nu a existat nici o mişcare patriotică care să fi avut ca scop un atentat împotriva egalităţii de drepturi şi libertăţii vreunei naţiuni străine. Toate marile mişcări patriotice din secolele al 18-lea şi al 19-lea au urmărit eliberarea propriei lor ţări de sub dependenţa străină, sau respingerea unei invazii străine…”

Morala acestei prea scurte treceri în revistă a poziţiei faţă de naţionalism şi patriotism se impune de la sine: marile spirite (pe filiera: George Orwell, N. Baltiiski şi, mai presus de ei, propovăduitorii contemporani ai democraţiei şi toleranţei) se întâlnesc în exaltarea patriotismului şi condamnarea naţionalismului.

Autor: Alexandru Ciolan

LINK
Back to top
Boribum
Fri Apr 22 2016, 12:37PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Prin anii '30 ai secolului trecut se caznea un filosof bulgar, Ianko Ianev, sa defineasca "bulgaritatea". Asa si noi.
Back to top
Mese
Fri Apr 22 2016, 12:52PM
Registered Member #1078
Joined: Tue May 20 2008, 12:24AM

Posts: 470
Thanked 71 time in 61 post
nu cred a/am zis nimic de romanitate. Cu toate ca exista la fiecare natiune o chestie care o defineste si care o reprezinta.
Back to top
Mese
Fri Apr 22 2016, 12:55PM
Registered Member #1078
Joined: Tue May 20 2008, 12:24AM

Posts: 470
Thanked 71 time in 61 post
II TARE DE TOT:

Viața pe care o trăim acum e doar un warm-up pentru petrecerea eternă care ne așteaptă în ceruri (mai sus de avioane și mai sus de sateliții de telecomuncații, presupun). E partea cea mai puțin importantă a festivalului existențial, cea în care, după ce ți-ai instalat deja cortul, te plimbi pe la standuri să vezi cît de lungi sînt cozile la bere și unde poți să-ți încarci telefonul.

Dacă sîntem cuminți în timpul acestei vieți, dacă nu consumăm droguri, nu scuipăm coși de semințe pe jos și nu facem sex în afara căsătoriei, după actul de warm-up - care, paradoxal, culminează cu o răcire totală a corpului - vom avea parte de cel mai epic show de lasere și cele mai bestiale mixuri din partea headliner-ului divin. Pentru că Dumnezeu e un DJ. Nu-s eu primul care a spus asta, mai sînt niște necredincioși care susțin că "God is a DJ".

Așadar, nu trebuie să ne obosim prea mult la această petrecere avînd ambiții, idei originale sau activități distractive cu prietenii, pentru că oricum doar DJ-ul de Apoi contează. Prezentul e irelevant. Warm-upul la care ne aflăm trebuie consumat într-o stare de perpetuă smerenie și anticipație a momentului în care primele acorduri ale Dj-ului Suprem ne vor gîdila urechile spiritului. Restul e tăcere. Sau probe de sunet.

Din păcate, Dumnezeu e un DJ căruia nu i-a auzit nimeni piesele, existînd doar niște recenzii vechi de mii de ani din partea unor oameni care susțin că i-au ascultat scratch-urile. Mersi, așa și eu am un văr care zice că l-a văzut pe Michael Jackson în concert.

E greu să menții entuziasmul pentru un headliner căruia nu i-ai auzit nici un mixtape, nici un radio edit, nici un featuring cu PittBull, căruia nu i-ai văzut nici un clip filmat cu telefonul și scăpat pe Youtube, nimic. Nu știm dacă merită așteptarea. Putem doar să sperăm că beat-urile lui vor rupe boxele. Și că nu vor fi cozi prea lungi la toalete.

Ni se spune că e cel mai bun DJ pe care ni-l putem imagina. Nu-i ieftin. Biletul trebuie plătit cu mult în avans, în rate săptămînale depuse în cutia muzicală a milei. Dar e cel mai bun, spun impresarii lui.

E cel mai bun dintre Dj-ii care nu vin la Untold.

LINK

Cred ca ii unul din cele mai tari/faine texte pe care le-am citit in ultima vreme.

[ Edited Fri Apr 22 2016, 12:56PM ]
Back to top
1 User said Thank to Mese for this Post :
 justme (22 Apr 2016, 13:14)
Boribum
Fri Apr 22 2016, 02:09PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Ce treaba are Dumnezeu cu geopolitica...Dumnezeu stie !
Back to top
Mese
Fri Apr 22 2016, 02:12PM
Registered Member #1078
Joined: Tue May 20 2008, 12:24AM

Posts: 470
Thanked 71 time in 61 post
Nu are nici una. Da' fiindca eram aici pe pagina de aici, am postat aici. O sa il pun si pe pagina cu islam-ul ca sa fie si acolo.
Back to top
1 User said Thank to Mese for this Post :
 Boribum (22 Apr 2016, 14:46)
Boribum
Fri Apr 22 2016, 02:50PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6905
Thanked 1076 time in 756 post
Buna treaba ! Pune-l peste tot ! Cum zicea reteta aia ? "Curatati ceapa, usturoiul si morcovul si taiati capetele de la fasolea galbena..." . Pac-pac, si iese ghiveciul. Si mai e si de post !

Adevarul e ca Dumnezeu ne baga-n belele, el sa ne scoata. Nu?
Back to top
Go to page
  <<        >>   

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF
Powered by e107 Forum System uses forum thanks

More links

Imnul SEMPER FIDELIS
Arhiva stiri
Trimite-ne o stire
Marsuri
Articole
2% pentru voi
Directia Generala Anticoruptie din MAI
Resboiu blog
Asociatia ROMIL
InfoMondo
Fundatia Pentru Pompieri
Liga Militarilor
Politistul
SNPPC
NATOChannel TV
Forumul politistilor
Forumul pompierilor
Asociatia "6 Dorobanti"
© 2006-2015 Proiect SEMPER FIDELIS
Site protejat la copierea cu soft-uri dedicate. Banare automata.Opiniile exprimate pe forum nu reprezinta si pozitia asociatiei fata de persoane, institutii si evenimente. Regulile de functionare a forumului sint formulate in baza prevederilor constitutionale si legilor in vigoare. Asociatia isi exprima pozitia fata persoane, institutii si evenimente prin fluxul de stiri publicat in prima pagina a site-ului.