Proiect SEMPER FIDELIS
  • Prima pagina
  • FORUM
  • Despre noi
  • Statut
  • Galeria foto
  • Download-uri

Remember me      Forgot password?    Signup

Forums

Proiect SEMPER FIDELIS :: Forums :: Securitatea internationala :: International
 
<< Previous thread | Next thread >>
Tragedia poloneza. Accident sau nu ?! Alte conexiuni.
Go to page
  <<        >>  
Moderators: ex-ad, colonelul, echo, truepride, dorobant, spk, Radu89, Pârvu Florin, justme, Mihais, Resboiu
Author Post
ronin
Fri May 14 2010, 04:30PM
Registered Member #70
Joined: Thu May 04 2006, 12:40PM

Posts: 1255
Thanked 9 time in 9 post
Pai la tupeul de il au, nu-i imposibil sa-ti lasi acasa amortizoarele...
Eu am fost martor la un eveniment in Republica Moldova unde rusii si-au facut de cap. Oare cum or fi la ei acasa ?
Vezi ca am pus niste intrebari. Tu ce parere ai ?

[ Edited Fri May 14 2010, 04:31PM ]
Back to top
chimistul
Fri May 14 2010, 08:39PM
Registered Member #1234
Joined: Fri Oct 17 2008, 06:47PM

Posts: 600
Thanked 148 time in 95 post
Noi informatii despre supravietuitorii accidentului aviatic ce ar fi fost executati!

LINK

Back to top
Boribum
Fri May 14 2010, 11:06PM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6898
Thanked 1071 time in 752 post
Iata dovada video a faptului ca Mossad-ul l-a asasinat pe Djohar Dudaev prin intermediul unui commando alcatuit din luptatori proveniti din gherila indoneziana :

Bun,e o gluma (evident !) Ideea e ca prin "dovezi" dintr-astea se poate spune si sustine ORICE. Din fericire,e nevoie de mai mult decât de un clip pentru a ne apleca cu seriozitate asupra unei asemenea teze. Nu credeti ?
Back to top
SAS
Sat May 15 2010, 02:49AM
Registered Member #2168
Joined: Thu Oct 08 2009, 12:16AM

Posts: 1158
Thanked 8 time in 8 post
Personal mi se pare un montaj de prost gust! hai sa fim seriosi! In ideea unui comando de "curatenie" cu siguranta nu ar mai fi existat operatorul care a facut acea filmare! Deci hai sa nu exageram si sa patam momentul! Asta ca sa nu mai zic ca la autopsie ar fi aparut 2-3 trupuri care au fost impuscate....deci.....!
Back to top
justme
Sun May 16 2010, 12:06PM

Registered Member #2073
Joined: Thu Aug 27 2009, 09:52PM

Posts: 2254
Thanked 196 time in 142 post
Un oficial polonez declară că nu au existat secrete NATO în avionul prăbuşit la Smolensk

Iulia Roşu
Duminică 16 mai 2010


Nu existau date sensibile sau dispozitive NATO la bordul avionului prezidenţial polonez care s-a prăbuşit în aprilie lângă Smolensk, în vestul Rusiei, a declarat un oficial polonez din cadrul serviciilor militare de contraspionaj, citat de agenţia de presă rusă RIA Novosti.

Un avion sovietic de tip Tupolev 154 s-a prăbuşit pe 10 aprilie când a încercat să aterizeze în condiţii de ceaţă, provocând moartea tuturor celor 96 de persoane aflate la bord, inclusiv a cuplului prezidenţial Lech şi Maria Kaczynski şi a mai multor demnitari polonezi politici şi militari.

"Exista un telefon prin satelit la bordul avionului Tu-154, dar nu şi alte coduri secrete, alte dispozitive sau materiale criptografice",a declarat colonelul Krzysztof Dusza, şeful Serviciului militar de contraspionaj din Polonia.

"Telefonul preşedintelui menţionat anterior nu era decât un simplu telefon prin satelit",a precizat el sămbătă.

Rapoartele din presă au sugerat că Servicul Federal de securitate rus ar fi putut intercepta documente sensibile şi aparate cu date confidenţiale, precum laptopuri şi memorii, imediat după accidentul aviatic.

Oficialul polonez a numit aceste afirmaţii din presă drept "pure speculaţii".

Anchetatorii ruşi şi polonezi şi alţi experţi investighează împreună cauzele tragediei, în timp ce procurorii militari polonezi conduc propria lor anchetă.

LINK
Back to top
negruingura
Tue May 18 2010, 01:29PM
Registered Member #2952
Joined: Sat May 15 2010, 07:20PM

Posts: 27
Thanked 5 time in 3 post
...o tragedie e intotdeuna formata dintr-un lant de greseli marunte.....
greselile nu trebuie sa fie facute de aceiasi oameni ... nici macar nu trebuie sa se cunoasca intre ei...pot fi chiar dusmani....
... daca intre doua greseli neasociate apare "fluturarea unui fluture"(sic!)... lantul tragediei s-a creat...
... rog pe cei mai in masura ca mine , mai destepti , mai informati sa descopere "fluturarea fluturelui".... si poate chiar pe Dl.Fluture !...
Back to top
justme
Sat May 22 2010, 01:52PM

Registered Member #2073
Joined: Thu Aug 27 2009, 09:52PM

Posts: 2254
Thanked 196 time in 142 post
MEDIAFAX

Mama lui Lech Kaczynski încă nu ştie că fiul ei a murit

VARŞOVIA, (astăzi, 12:43)


Mama bolnavă a fostului preşedinte polonez Lech Kaczynski, care a decedat în urmă cu şase săptămâni într-un accident aviatic în Rusia, alături de alte 96 de persoane, încă nu ştie că acesta a murit, a dezvăluit sâmbătă fratele geamăn al preşedintelui defunct, Jaroslaw Kaczynski.

"Mama încă nu ştie că Lech a murit. A fost multă vreme într-o stare mentală proastă şi credea că sunt Lech, ceea ce nu i s-a mai întâmplat niciodată până acum", a declarat Jaroslaw Kaczynski într-un interviu acordat cotidianului Superexpress.

Jadwiga Kaczynska, în vârstă de 84 de ani, se află în spital de peste două luni. "În prezent starea ei mentală este mai bună şi va trebui să îi spun adevărul în zilele următoare. Îmi este teribil de teamă", a mărturisit Kaczynski, fost premier şi candidat la alegerile prezidenţiale din 20 iunie.

Cu patru săptămâni înaintea scrutinului, conservatorul Jaroslaw Kaczynski, în vârstă de 61 de ani, este creditat cu 30-36 la sută din intenţiile de vot, fiind devansat de candidatul liberal Bronislaw Komorowski, în vârstă de 57 de ani, cotat cu 46-50 la sută din intenţiile vot.
Avionul prezidenţial polonez s-a prăbuşit la 10 aprilie în apropiere de Smolensk, în vestul Rusiei, în timp ce delegaţia poloneză mergea la Katin pentru a le aduce un omagiu miilor de ofiţeri polonezi executaţi în urmă cu 70 de ani la ordinul lui Iosif Stalin.

LINK
Back to top
chimistul
Mon May 24 2010, 11:44PM
Registered Member #1234
Joined: Fri Oct 17 2008, 06:47PM

Posts: 600
Thanked 148 time in 95 post
A aparut o brosura on-line cu contradictiile din jurul accidentului de avion al Presedintelui Poloniei
LINK
Incerc sa redau succint
Partea I

1- Realităţi posibile despre pilot, avion şi aeroport
2- Unde este cabina (cockpit-ul) avionului Forţelor Aeriene Poloneze cu nr. 101 ?

Pilotul

...calm, cunoştea aeroportul Smolensk bine, vorbea fluent limba rusă

Căpitanul Protasiuk, 36 de ani, avea 2937 de ore de zbor, conform declaraţiei comandantului său, lt. col. Ryszard Raczynski, care îl caracterizează : "era foarte calm şi experimentat".

"Căpitanul Protasiuk cunoştea bine aeroportul Smolensk, conform col. Raczynski". Pe 7 aprilie (cu trei zile înainte de prăbuşirea fatală), zburase, fiind co-pilot, cu acelaşi avion, în care se afla delegaţia condusă de primul-ministru, şi care mergea la o comemorare la Katyn.
LINK

Intr-un alt articol colegii sai spun acelasi lucru

LINK

Avionul
...20 de ani vechime, versiunea cea mai upgradată a lui TU-154, revizie generală în 2009, bilanţul evenimentelor - mediu


Polish Air Force 101 era un Tupolev TU-154M, fabricat în 1990, vârf de serie ca performanţe şi dotări. Avea cel de-al doilea ILS (Instrument Landing Systems) ca performanţe, din cele existente, care permitea aterizări în siguranţă cu vizibilitate minimă de 300m.
Avionul prezidenţial a avut o revizie majoră în decembrie 2009 în Rusia, şi a mai zburat după aceea încă 138 de ore.
Bilanţul evenimentelor la tipul de avion TU-154, conform Wikipedia: 66 incidente serioase, 37 de distrugeri ale avionului, din care 6 cu cauze teroriste ori militare (o rachetă ucraineană), iar alte câteva datorate mediului (incidente pe timp de iarnă) sau supraîncărcării ori coliziunii datorate traficului pe aeroport. Seriile de TU-154 erau considerate echipate minimal, pentru ţări care nu îşi permiteau un sistem sofisticat de control la aeroporturi ori pe avioane. Nu acesta era cazul, totuşi, al avionului prezidenţial polonez (şi al "fratelui", nr. 102). La numărul de avioane produse, şi distanţele parcurse de acestea, bilanţul este mai degrabă bun.

Aeroportul
...aeroport militar până în 2009, nu au fost alte prăbuşiri înainte

Aeroportul Smolensk Nord este o bază militară desfiinţată (din octombrie 2009), în Smolensk Oblast (Rusia), la 4 km de oraşul Smolensk. Este folosit acum ca unic aeroport, civil şi militar. Construcţia a început în anii '20, are o pistă de 2100 m lungime şi 150 m lăţime, putând primi avioane de până la 75 de tone.Pe o scala de la 1-10 este considerat a fi de clasa a 3 a Nu se cunosc alte cazuri de avioane prăbuşite aici.

Unde este cockpit-ul lui Polish Air Force 101 ?
Pun si un link
LINK

Primele doua imagini: o privire de ansamblu inainte de prabusire
Urmatoarele 2 imagini pus cea singura:Multi ar crede ca este cokpitul dar nu este , este sectiunea cozii avionului inainte si dupa impact care este rasturnat si orientata de la stanga la dreapta
Aceasta sugerează un impact devastator, aripile se rup şi continuă să înainteze spre aeroport, cu deviere spre stânga, după care se răstoarnă, pe când secţiunea cozii, cu cele trei motoare şi o parte din compartimentul pasagerilor se rostogoleşte până la oprire. Nu este doar o simplă aterizare forţată nereuşită, iar martorii au mărturii contradictorii.

Partea a 2-a
Martorii
Martorii de la faţa locului şi din apropiere au mărturii diferite. Se merge de la nicio explozie, la un bubuit ca de tunet, până la o explozie atât de puternică încât a aruncat resturi la peste o mila distanta. Deasemenea, există declaraţii prin care se arata lipsa oricărui cadavru, până la resturi şi sânge peste tot.
Nu există înregistrări audio disponibile de la prăbuşire (şi nici de la îmbarcarea demnitarilor !), totuşi sunt publice trei înregistrări video, luate în interval de 10-20 de minute de la prăbuşire, în care nu se văd cadavre, scaune ori obiecte personale.
Este curios că un avion mare se fragmentează în mii de bucăţi, răspândite pe o suprafaţă mare , dar o face fără o explozie evidentă ori fără un zgomot puternic, de strivire. Pentru unii martori, care au auzit ori văzut prăbuşirea, a fost doar o bufnitură.
Autorul articolului consideră că avionul a fost neobişnuit de fragil. (atentie - se poate "regiza" fragilizarea prin mijloace tehnice, eventual "programa" momentul cedării unor elemente de structură).
Mai jos sunt unele dintre comentariile făcute de către martori cu privire la ceea ce au auzit şi am văzut

Prăbuşirea
...un zgomot puternic, ca de tunet, resturi aruncate la peste 1 km, nu a fost explozie, un zgomot ciudat, ca un uruit...


1. "Avionul s-a înclinat spre stânga înainte de prăbuşire... şi a scos un zgomot ca un bubuit de tunet, iar apoi două flăcări când s-a lovit de pământ" - reporterul TV polonez Slawomir Wisniewski (10 aprilie 2010). Wisniewski era la un hotel la circa 400 m, a ajuns printre primii la faţa locului, iar filmarea sa este una din cele 2-3 făcute imediat după catastrofă.
2. În New York Times apare în aceeaşi zi un articol în care corespondenţii vorbesc de o explozie puternică, şi de aruncarea de resturi la distanţe de peste o milă.
3. Ziaristul polonez Marcin Wojciechowski (10 aprilie): "...nu a fost nicio explozie. Unii martori afirmă că avionul pierdea combustibil, ceea ce ar justifica focul de dimensiuni reduse de la locul incidentului".
4. "...Nu a fost nicio explozie, doar o bubuitură" - un băiat de cca 15 ani, vorbind la RT TV (10 aprilie 2010).
5. "... Am auzit un sunet caraghios, apoi un uruit, după care linişte" - un tânăr de 23 de ani vorbind la RT TV (10 aprilie 2010).

Cadavrele
...nu se vedea niciun scaun, nu se vedeau resturi umane, era sânge peste tot...

Într-un interviu pentru Rzeczpospolita, reporterul TV Slawomir Wisniewski, care a ajuns printre primii la epava avionului, spune : "Nu era niciun semn că s-ar fi aflat 100 de oameni în avion... nu erau scaune, geamantane, serviete, nimic, pur şi simplu, şi mai ales nicio rămăşiţă umană, şi era o linişte înspăimântătoare acolo".
Wisniewski a mai filmat la o prăbuşire de avion, în 1987 (vezi filmarea ), unde a văzut resturi umane peste tot. Astfel, el crede că acum nu era la bord decât echipajul.
Ziaristul polonez Marcin Wojciechowski pentru RT TV (10 aprilie 2010): "...nu a fost nicio explozie. Unii martori afirmă că avionul pierdea combustibil, ceea ce ar justifica focul de dimensiuni reduse de la locul incidentului".

CONDIŢIILE METEOROLOGICE
...vizibilitate la cel mult 50m, era o dimineaţă ceţoasă azi la Smolensk...

Nu sunt contradicţii semnificative între declaraţiile martorilor în ceea ce priveşte vremea, cei mai mulţi spun că era "vreme ceţoasă". Rămâne de stabilit cât de ceţoasă. Se cunoaşte că densitatea ceţii este variabilă, putând fi percepută diferit de la câteva sute de metri. Autorul articolului culege datele meteorologice din zonă, pentru perioada 27.03-24.04.2010 cuprinzand perioada din înainte şi după incident
Informaţiile au fost culese de pe site-ul Wunderground.com. Cu toate acestea, nu ştie dacă rapoartele sunt pentru aeropotrul Smolensk Nord sau aeroportul Smolensk centru.

LINK

Partea a III a
Un martor deosebit - clipul video controversat

Controversa evidentă este sonorul de la clipul video.
Se poate conexa momentul filmării cu cel al acţionării sirenei aeroportului.
LINK
Prima controversă : ora prăbuşirii. Deşi oficial se susţine că este 10:56 AM, nu puteau fi deja acolo persoane care ar fi văzut prăbuşirea avionului şi s-ar fi dus acolo. Mai degrabă se pare că a fost probabil ora 10:40 AM. Sunetul sirenei este autentic.
Sunt alte părţi din video, categoric controversate. Se aud distinct patru zgomote, care pot fi identificate drept focuri de armă. Apoi se aude un hohot de râs. Nu toate vocile sunt clare, cu excepţia vocii celui care a filmat. Se pare că se vorbeşte şi în rusă, si în poloneză .
Urmeaza transcriptul.
Autorul clipului video controversat
Se spune că Andrei Mendierej ar fi numele bărbatului care a filmat ceea ce pare a fi locul prăbuşirii avionului, la câteva minute după aceea. Anumite persoane susţin că a avut contul Youtube cu numele de rastych.
Autorul ştie doar ce "se ştie" deja, Mendierej ar fi fost din Smolensk, ar fi fost înjunghiat, spitalizat, apoi înjunghiat din nou, la spital, unde a murit.
Autorul articolului spune ca nu are cunostinta de alte declaratii facute de alte persoane despre inregistrarile video.
Un lucru este sigur, primul clip postat pe Youtube a fost şters, iar contul de user Youtube ,,rastych,, nu există.
Oricum, a fost salvat clipul,mai multe surse descarcandu-l putând fi vizionat in acest moment.
Partea a IV-a
Întrebări pe care nu trebuie să ni le punem doar nouă înşine, ci tuturor (4.a)

ÎNTREBĂRI CARE NE VIN ÎN MINTE

1. Ziaristul polonez Marcin Wojciechowski susţine : "... unii martori declară că avionul pierdea combustibil înainte de aterizare..." - se pare că este singura persoană din media care are această variantă.

Ar fi interesant de aflat dacă este "scurgere" sau "evacuare/largare". Noţiunile sunt complet diferite.

Dacă avionul prezidenţial "pierdea" combustibil (aflat în aripi, în principal, aripi care s-au desprins ciudat de uşor pentru o traiectorie cu unghi mic de impact cu pământul), atunci avea o problema mecanică. Ce a cauzat-o ?

Iar daca avionul ar fi "largat" combustibil, cum explicaţi contradicţia: majoritatea rapoartelor susţin că pilotul era prea jos şi nu a mai avut timp să corecteze eroarea, prin urmare nici nu mai era timp pentru a evacua combustibilul (spre a uşura avionul). Iar dacă ar fi făcut-o, rămâneau urme pe clădirile pe care le-a survolat - nu se vede nicio urmă.
2. Din nou, Wojciechowski: "... când echipele de salvare au sosit la locul prăbuşirii, şi-au dat seama deodată că nu are rost să se cheme ambulanţe, fiindcă toţi membrii delegaţiei au murit".
Imaginea din satelit a locului prăbuşirii arată împrăştierea de resturi pe circa 150-200 m lungime şi cca 50 m lăţime.
Slawomir Wisniewski a filmat, dar deja erau acolo pompierii, stingând micile incendii locale, şi nimeni nu este văzut căutând supravieţuitori. Dacă considerăm filmarea lui Wisniewski drept un document valid, care arată momente de după sosirea echipelor de intervenţie, putem estima ora filmării, coroborând-o cu cea a videoului controversat de la partea a 3-a.
LINK

Se estimează ora filmării între 11:05 şi 11:10 AM. El mai susţine că a fost hărţuit de agenţi FSB la faţa locului, care i-ar fi ridicat o parte din benzile video, cea rămasă fiind ultima filmată.
Ideea fixării orei la care a filmat Wisniewski este pentru a determina momentul deciziei "echipelor de salvare" că nu există supravieţuitori. La ce oră s-a luat această decizie, şi pe ce bază ?
3. Există o singură declaraţie în media că "erau cadavre peste tot" - cea făcută de trei copii din zonă, de vreo 15 ani .

LINK
Mai jos este o fotografie cu zona de impact ce a fost pusa la dispozitia publicului
Săgeţile roz pe hartă indică direcţia din care au filmat persoanele , eventual, a sosit. Săgeată neagră indică direcţia din care au sosit copiii, eventual . Zonele colorate (cu excepţia celei verzi) indică locuri unde s-a filmat şi sunt puse la dispoziţia publicului.
ROSU - zona în care a filmat autorul anonim (Andrei Mendierej ?);
LINK
GALBEN - cu galben - zona filmată de Wisniewski ;
LINK
ALBASTRU - cu albastru, o zonă unde a fost altă filmare care nu a putut fi identificat
VERDE-nu exita nici o filmare sau fotografiere cel putin pentru public
Autorităţile ruse sugerează că toate cadavrele s-au aflat în zona verde (coincidenţă - este chiar zona unde se deplasează cei trei indivizi care apar în plan îndepărtat în clipul lui Mendierej).
4. RT TV (Russia Today) pare să fi fost principala sursă primară de informaţii despre prăbuşire pentru media internaţională. Toate inadvertenţele au ca sursă Russia Today, inclusiv cele 4 tentative de aterizare (nu a fost decât una). Tot RT a răspândit ştirea că Lech Kaczynski l-ar fi forţat pe pilot să aterizeze chiar în condţii nefavorabile. Cum putea RT şti o asemenea informaţie, chiar adevărată fiind ?!
RT a spus pentru prima dată că "nu a fost o explozie". Tot la RT a apărut '"informaţia" pierderii/scurgerii de combustibil. Atenţie la detalii ?
5. Autorul articolului crede că media internaţională este dezinteresează de motivele reale ale prăbuşirii preluandu-se declaratii neverificate şi nu se revine asupra inadvertenţelor difuzate iniţial. Deşi admite că este o procedură standard nerevenirea publică pe informaţii incorecte, autorul găseşte ciudat că, dat fiind nivelul incidentului (preşedintele Poloniei), nu s-a efectuat o analiză mai profesională a întregului eveniment , sugerand ca sar fi putut constitui organizatii profesionale capabile sa gaseasca adevarul facand legatura intre cazul mortii lui John F. Kennedy si Lech Kaczynski.
MASS-MEDIA TELEGRAFICĂ
Cu o frază, media poate acredita o variantă a realităţii, fără justificări ori demonstraţii.
Şi cum o agenţie dominantă, precum Associated Press ori Russia Today TV îşi distribuie propriile interpretări "telegrafic", alte surse de ştiri preiau mai departe "informaţia", cu copy/paste numindul ,,jurnalism cu stampila de cauciuc,, ne fiind nici o analiza critica doar copie si lipeste si merge mai departe.
CÂTEVA EXEMPLE DESPRE CUM PRESA A DESCRIS PRĂBUŞIREA :
Media a dat vina pe :
1) pilot, care ar fi încercat totuşi aterizarea, desi "erau condiţii meteo nefavorabile";
2) avion, care ar fi fost "vechi" şi/sau în stare "necorespunzătoare".
TEORIILE CONSPIRAŢIEI
Vezi linkul
LINK
Partea a-V-a
O reflecţie personală a autorului asupra prăbuşirii

HUMPTY DUMPTY SAT ON A WALL

"Humpty Dumpty sat on a wall, Humpty Dumpty had a great fall. All the King's horses, and all the King's men couldn't put Humpty together again!"

LINK
Autorul face o parabolă, plecând de la versurile de mai sus, care i-au venit în minte pe fondul cercetării sale asupra prăbuşirii avionului. Poemul este vechi, dar se pare că Humpty Dumpty era un tun care se afla pe zidurile bisericii St. Mary, din Colchester, Anglia. Oraşul era asediat în vara anului 1648 (războiul civil din Anglia). Se spune că zidul unde era Humpty Dumpty a fost avariat şi s-a prăbuşit odată cu tunul, iar după aceea a căzut şi oraşul.

Mulţi nu l-au văzut pe Kaczynski precum un apărator al Poloniei. Dar iată o serie de fapte.
Polonia a fost un fel de no man's land timp de mai mult de un secol. Supusă lăcomiei puterilor străine, a dorit odată cu destrămarea URSS să fie o naţiune independentă. Dar la uşa din dos a apărut Uniunea Europeană.


Uniunea Europeană este o forţă de luat în seamă - şi acest lucru este valabil mai ales pentru membrii săi. Mai întâi, nu acceptă răspunsuri negative. Luaţi cazul votului din Irlanda, în 2008, împotriva Constituţiei UE (Tratatul de la Lisabona). Irlanda a votat împotrivă în iunie 2008. UE s-a întors şi a forţat Irlanda să voteze din nou în octombrie 2009. Cum titra publicaţia on-line New Ledger : "Votaţi până iese ce trebuie !"

Votul popular din Franţa asupra unui referendum pentru ratificarea Tratatului de la Lisabona în 2005 a fost negativ. Parlamentul francez a eliminat obstacolul, prin ratificarea Tratatului în Parlament, fără a fi nevoie de acordul populaţiei. Concluzia este - nimic nu poate să stea în calea Uniunii Europene care înaintează.

Au fost / sunt elemente criminale în cadrul UE responsabile pentru presiuni asupra Poloniei prin sacrificarea preşedintelui Poloniei pe altarul unui accident de avion?

Deşi întrebarea ar părea radicală, nu este greu să ne amintim că guvernul lui Lech Kaczynski a evitat intrarea în sistemul monetar euro şi nu a arătat semne că ar abandona poziţia sa. Şi, deşi unii ar putea crede că euro se destramă, cu toată drama jucată astăzi în ţări precum Grecia, acesta rămâne în continuare obiectivul Sistemului European al Băncilor Centrale, care să cuprindă cât mai multe economii posibil sub jurisdicţia sa economică şi o ulterioară subordonare (pentru o discuţie în acest sens, a se vedea conceptul de globalizare).

Aceasta de mai sus este o declaraţie provocatoare? Nu ar fi greu de venit cu declaraţii mult mai multe, care sunt la fel de provocatoare. Guvernele occidentale sunt provocatoare - falimente bancare, salvările bancare; drepturile constituţionale, restricţiile drepturilor cetăţeneşti, cu invocarea siguranţei naţionale; forţele de coaliţie pentru apărarea libertăţii, 1,5 milioane de irakieni morti din anul 2002. Terorismului de stat, atât fizic, cât şi economic, nu este o iluzie. Este un coşmar care se joacă zi cu zi în viaţa noastră.Mulţi oameni nu ar fi pus la îndoială faptul că avionul ar fi putut să se fi prăbuşit din erori umane sau mecanice, dacă nu ar fi continuat contradicţiile din jurul accidentului. Dar contradicţiile au existat şi continuă să existe. Şi deşi poate părea greu de crezut, întrebarea unde au fost cele 96 de cadavre de la locul accidentului este încă o problemă, sunt mulţi oameni care o discută. Videoul filmat imediat după accident arată de ce mulţi oameni îşi pun întrebarea "unde au fost cadavrele?" (a se vedea Partea 4.a).
Oricine are o minte interogativă ar putea recunoaşte discrepanţele care există în modul în care povestea accidentului de avion este transmisă prin intermediul mass-mediei şi canalelor oficiale. Este timpul ca oamenii să îşi utilizeze intelectul şi să analizeze critic aceste contradicţii. Există destui oameni în poziţii de autoritate spre a lupta pentru ca adevărul să se audă. Este timpul pentru clasa de mijloc din întreaga lume să intre în acţiune şi să apere libertatea noastră. Polonia reflectă problemele cu care ne confruntăm cu toţii, în încercarea de a merge înainte ca societăţi occidentale libere şi democratice.





[ Edited Tue May 25 2010, 09:53PM ]
Back to top
justme
Tue Jun 01 2010, 03:16PM

Registered Member #2073
Joined: Thu Aug 27 2009, 09:52PM

Posts: 2254
Thanked 196 time in 142 post
Piloţii lui Kaczinsky s-au comportat ca nişte "cowboy"

Surse anonime citate de presă susţin că piloţii avionului prezidenţial polonez prăbuşit la Smolensk pe 10 aprilie s-au comportat ca nişte "cowboy", luând decizia de a ateriza în pofida condiţiilor nefavorabile, "nedorind să aibă probleme cu pasagerii importanţi", relatează Radio Polonia în pagina online, preluat de Mediafax.

Înregistrările cutiilor negre ale avionului au fost remise luni, la Moscova, ministrului polonez de Interne, Jerzy Miller. Totuşi, un acord semnat între Miller şi vicepremierul rus Serghei Ivanov stipulează că rezultatele anchetei ruse privind accidentul nu pot fi publicate în totalitate.

Sursa citată, care a oferit aceste informaţii marţi cotidianului Dziennik Gazeta Prawna, a declarat că înregistrările sunt "dificile şi pline de zgomot", adăugând că "unele fragmente nu pot fi interpretate". Ele exclud un atac terorist asupra avionului Tupolev, la bordul căruia se aflau preşedintele polonez Lech Kaczinsky, soţia sa şi numeroşi reprezentanţi ai elitei politice şi militare poloneze. Dar, potrivit sursei citate, "din nefericire este clar din înregistrări că echipajul a încălcat toate măsurile de siguranţă".
Piloţii unui avion Yak-40, care a aterizat cu puţin timp înainte pe aeroportul Severni din Smolensk, au menţinut contactul radio cu aeronava prezidenţială, avertizându-i pe piloţi că vizibilitatea este foarte redusă şi mult sub nivelul minim acceptabil pentru un aerodrom echipat doar cu echipament de navigaţie de bază. "Înregistrările comunicaţiilor radio (între piloţii avionului Tu-154) şi colegii lor din avionul Yak-40 au fost foarte dramatice", a afirmat sursa.

Cotidianul Dziennik Gazeta Prawna subliniază că vocea generalului Blasik, comandantul Forţelor aeriene, este clară în înregistrări. Experţii consideră că aceasta reprezintă o altă dovadă a încălcării procedurilor standard şi că piloţii ar fi putut simţi presiuni asupra lor pentru a ajunge la timp la destinaţie

LINK
Back to top
dorobant
Wed Jun 02 2010, 10:48AM

Registered Member #457
Joined: Fri Mar 23 2007, 06:42PM

Posts: 963
Thanked 20 time in 11 post
Comandantul Fortelor Aeriene nu avea ce sa caute acolo. Si la noi era sa se intample asa ceva tot datorita insistentelor sefului SMFA. Avionul era echipat cu sisteme performante, dar aerodromul nu. Cele mai bune date erau cele ale dirijarii de la sol, care a repetat: urcati, urcati ...
Back to top
justme
Thu Jun 03 2010, 02:26PM

Registered Member #2073
Joined: Thu Aug 27 2009, 09:52PM

Posts: 2254
Thanked 196 time in 142 post
Presa rusa acuza Polonia ca a publicat transcripturile cutiilor negre. Radio Iasi, stirile de la ora 14.00
polonia_acuzata.rar
Back to top
chimistul
Thu Jun 03 2010, 09:06PM
Registered Member #1234
Joined: Fri Oct 17 2008, 06:47PM

Posts: 600
Thanked 148 time in 95 post
Partea rusă a înlocuit stenograma transcrierii “cutiilor negre” ale avionului preşedintelui Lech Kaczynski şi Polonia a primit astfel la 31 mai cu totul alt document, a declarat joi colonelul polonez de aviaţie Bartosz Stroinski, unul din experţii care au fost la Moscova şi au participat la descifrare, scrie newsru.com, citând mass-media de la Varşovia, potrivit Agerpres.

Potrivit expertului polonez, în copia stenogramei, primită de Varşovia, nu există semnătura sa, cu toate că el a semnat documentul în capitala rusă. În afară de aceasta, stenograma, publicată la Varşovia la 1 iunie, este datată 2 mai, iar el a vizat documentul mai devreme.

Bartosz Stroinski a pilotat avionul Tu-154, cu trei zile înainte de prăbuşirea aeronavei prezidenţiale, când la bordul aparatului s-a aflat premierul polonez Donald Tursk, care s-a deplasat la Katyn, la invitaţia omolgului său rus Vladimir Putin.

Contrar afirmaţiilor colonelului Stroinski, ministrul polonez de interne Jerzy Miller a declarat miercuri seara că societatea poloneză nu ar trebui să manifeste neîncredere faţă de Rusia în ceea ce priveşte ancheta prăbuşirii avionului Tu-154 al preşedintelui Lech Kaczynski la 10 aprilie lângă Smolensk /vestul Rusiei/.

El a spus că Moscova a predat transcriptul integral al discuţiei din carlinga avionului, negând speculaţiile potrivit cărora partea rusă ar dispune de o transcriere mai completă, iar ceea ce a pus la dispoziţia Varşoviei ar fi o versiune trunchiată.

Jaroslaw Kaczynski, fratele geamăn al preşedintelui defunct, a declarat de asemenea miercuri că nu manifestă nicio încredere în ancheta efectuată de partea rusă privind catastrofa aeriană de lângă Smolensk. ‘Nimic nu rezultă ‘ din stenograme, ‘nimic nu este clar’ şi mai ales nu sunt clare cauzele care au dus la accident, a declarat Jaroslaw Kaczynski la postul de radio polonez RMF.

Rusia a predat luni, 31 mai, Poloniei copii după înregistrările cutiilor negre, precum şi originalele stenogramelor dialogului dintre membrii echipajului. A doua zi, Varşovia a decis să le publice, documentele apărând pe site-ul Ministerului de Interne LINK.

Mai jos se afla transcriptul

Lideri si un popor de la care noi ar trebui sa luam notite zilnic - este punctul meu de vedere

transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_tu-154_m.pdf

[ Edited Thu Jun 03 2010, 11:07PM ]
Back to top
Surry
Thu Jun 03 2010, 10:38PM
Cogito
Registered Member #1945
Joined: Mon Jul 06 2009, 11:35AM

Posts: 526
Thanked 1 time in 1 post
Cred ca ceva din plan a functionat gresit,s-a prabusit prea tarziu si unde nu trebuia.E clar ca au aparut elemente surpriza care au condus la rasturnari de situatie. Pelicule secrete ,neclaritati mari privind cauzele prabusirii "si uite cutia nu e raportul" nu fac decat sa intareasca ideea ca ceva e putred ..desii nu e Danemarca!
Ori cineva s-a jucat de-a teleghidarea pe teritoriul rusesc ori rusilor li s-a "stricat" panoul de comanda! Oricum ceea ce ma intriga este faptul ca intregul ansamblu de oficialitati al unei tari se urca in avion "vrajit" parca de chemarea unui eveniment cu amintiri intunecate fara a tine cont de alte obligatii care puteau sa se iveasca pe ultima suta de metri! Curios insa ceva nu se leaga,lipsesc piese ...
Back to top
Boribum
Fri Jun 04 2010, 02:46AM
boribum
Registered Member #2395
Joined: Tue Dec 22 2009, 12:31PM

Posts: 6898
Thanked 1071 time in 752 post
Înteleg ca nimeni aici nu poate accepta ca pilotii aia au fost niste tembeli în orele alea : ca stresati,ca cauboi...dar e inadmisibil ca vina sa le fi apartinut.

Nu stiu de ce,dar îmi vin în minte cuvintele multora despre Ceausescu : "el era bun,dom'le,el nu stia adevarul despre tara,ea a fost javra care bla-bla-bla". Asa si cu astia : orice-ar fi,rusii sunt de vina. Macar un pic,macar putin... .

Odata si-odata va trebui sa învat(am) ca 1+1=2,invariabil. Când 1+1=11 , broblem.
Back to top
Morocanosu
Fri Jun 04 2010, 07:17AM
Registered Member #1992
Joined: Fri Jul 24 2009, 06:31AM

Posts: 240
Thanked 7 time in 5 post
Buna dimineata, mon adjudant

Excusez-moi. Eu am spus-o de la inceput. Si anume ca s-ar putea ca imprejurarile accidentului sa fie dintre cele mai banale si sa aiba la baza incapatanarea polak-ului de a ateriza cu orice pret... Reciti-mi postarile...

Completez. Pe de alta parte, citind transcrierea inregistratorului de bord, am constatat cu surprindere ca pilotii nu se intelegeau nici intre ei, ca pilotul/comandantul era mai atent decat inginerul de bord (care il intreaba pe comandant la un moment dat - "au zis 3300 sau 3600 ?" iar comandantul este acela care ii raspunde sec - "3600")...

Este clar ca era o diferenta mare intre altitudinea pe care le-o dadea sistemul Korsaj (de pe aeroport) fata de ce "vedeau" ei in cabina. S-a plecat prost de cand s-a intrat in glisada (la 1000 m, credeau ei), iar Korsaj-ul raporta de la sol 500 m... N-au tinut cont nici de sistemul TAWNS care avertiza disperat TERRAIN AHEAD, cand ei credeau ca au 300 m altitudine (sau in mod deliberat nu l-au luat in seama)...incercand o aterizare "la mustata"....

Asa ca mon adjudant, subscriu. Cum spuneam intr-o postare anterioara, convingerea mea e ca baietii au dat rau cu stangu-n dreptu', da' pentru ca imaginea publica sa nu iasa chiar asa sifonata, unii tot ii "da" cu "conspiratiili" astea rusesti...

Do svidania si djenkuiem...

[ Edited Fri Jun 04 2010, 08:14AM ]
Back to top
Go to page
  <<        >>   

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF
Powered by e107 Forum System uses forum thanks

More links

Imnul SEMPER FIDELIS
Arhiva stiri
Trimite-ne o stire
Marsuri
Articole
2% pentru voi
Directia Generala Anticoruptie din MAI
Resboiu blog
Asociatia ROMIL
InfoMondo
Fundatia Pentru Pompieri
Liga Militarilor
Politistul
SNPPC
NATOChannel TV
Forumul politistilor
Forumul pompierilor
Asociatia "6 Dorobanti"
© 2006-2015 Proiect SEMPER FIDELIS
Site protejat la copierea cu soft-uri dedicate. Banare automata.Opiniile exprimate pe forum nu reprezinta si pozitia asociatiei fata de persoane, institutii si evenimente. Regulile de functionare a forumului sint formulate in baza prevederilor constitutionale si legilor in vigoare. Asociatia isi exprima pozitia fata persoane, institutii si evenimente prin fluxul de stiri publicat in prima pagina a site-ului.