Proiect SEMPER FIDELIS
  • Prima pagina
  • FORUM
  • Despre noi
  • Statut
  • Galeria foto
  • Download-uri

Remember me      Forgot password?    Signup

Forums

Proiect SEMPER FIDELIS :: Forums :: Securitate nationala :: SRI

<< Previous thread | Next thread >>
Masini confiscate de SRI
Moderators: ex-ad, colonelul, echo, truepride, dorobant, spk, Radu89, Pârvu Florin, justme, Mihais, Resboiu
This thread is now closed
Author Post
zookyfri
Tue Nov 02 2010, 12:20PM
Registered Member #3442

Ma numesc Vlad si sunt student in agronomie la protectia mediului.
Ca orice "tanar" roman cu un viitor vizibil fara sperante caut sa-mi imbunatatesc singur pe cat posibil traiul.
As avea cateva nelamuriri cu privere la masinile confiscate de SRI, SPP..etc. Stiu ca aceste masini sunt scoase la licitii, licitatii de care aud doar cei din cadrul institutiilor in cauza, intrebarea mea este.. cum pot afla cand si unde se desfasoara aceste licitatii?

Ideea mea este sa fac o "colaborare" sau sa fiu angajat de SRI pentru vinderea masinilor confiscate. Am cunostintele necesare crearii si promovarii unui astfel de website, care din punctul meu de vedere ar ajuta enorm in aceasta situatie.
Credeti ca este posibili sa fac asa ceva, cu cine ar trebui sa vorbesc?

Multumesc

[ Edited Tue Nov 02 2010, 12:21PM ]
Back to top
Surry
Tue Nov 02 2010, 01:31PM
Cogito
Registered Member #1945

Vlad ciudate preocupari ai. Nu stiam ca SRI sau SPP se ocupa cu astfel de lucruri ,cred ca generalizezi "treaba de la Halmeu".
Daca vrei sa stii cu ce se ocupa Sri-ul si SPP-ul, uita-te pe site-ul lor.
Documentatie gasesti si aici pe forum.
Sau adreseaza-te in scris la biroul de relatii cu publicul ...
Back to top
Boribum
Tue Nov 02 2010, 02:23PM
boribum
Registered Member #2395

zookyfri wrote ...

Ma numesc Vlad