Proiect SEMPER FIDELIS
  • Prima pagina
  • FORUM
  • Despre noi
  • Statut
  • Galeria foto
  • Download-uri

Remember me      Forgot password?    Signup

Forums

Proiect SEMPER FIDELIS :: Forums :: Securitate nationala :: General

<< Previous thread | Next thread >>
Licenta Psihologia Terorismului
Moderators: ex-ad, colonelul, echo, truepride, dorobant, spk, Radu89, Pârvu Florin, justme, Mihais, Resboiu
Author Post
military
Thu Dec 27 2012, 03:40PM
Registered Member #5129

Buna ziua.Sunt student in anul 3 la Facultatea de Psihologie din cadrul Universitatii de Vest Timisoara.Anul acesta am teza de licenta iar pentru aceasta trebuie sa aplic un chestionar format din 19 intrebari la aproximativ 100-150 persoane.Tema chestionarului este perceptia sociala a terorismului in Romania si vroiam sa rog pe cei care au timp si doresc sa completeze chestionarul de la adresa de mai jos,chestionar care dureaza 7 minute.As ramane recunoscator tuturor celor care isi fac putin timp pentru completarea chestionarului.

Adresa de completare chestionar: LINK

Sarbatori fericite in continuare.
Back to top
Terentius
Thu Dec 27 2012, 04:30PM
Terentius
Registered Member #2186

Hotărăşte-te şi tu, este vorba de "Licenţă Psihologia Terorismului" cum ai denumit acest topic, "Licenţă Psihologie Militară" sau "Percepţia Problematicii Terorismului"? Pe de o parte, sunt 3 chestii total diferite. Pe de altă parte, în cuprinsul chestionarului sunt câteva confuzii semantice şi logice grave, dintre care cea mai cea mi se pare, personal, cea de la intrebarea 16, care confundă cauzele cu efectele.

[ Edited Thu Dec 27 2012, 04:30PM ]
Back to top
military
Thu Dec 27 2012, 04:55PM
Registered Member #5129

Licenta este dată în cadrul disciplinei Psihologie militara,pe tema generala Psihologia terorismului si trateaza in particular perceptia sociala a terorismului in Romania.