Proiect SEMPER FIDELIS
  • Prima pagina
  • FORUM
  • Despre noi
  • Statut
  • Galeria foto
  • Download-uri

Remember me      Forgot password?    Signup

Forums

Proiect SEMPER FIDELIS :: Forums :: Securitate nationala :: Presedintie, CSAT
 
<< Previous thread | Next thread >>
Basescu
Go to page
  <<        >>  
Moderators: ex-ad, colonelul, echo, truepride, dorobant, spk, Radu89, Pârvu Florin, justme, Mihais, Resboiu
Author Post
ex-ad
Sun May 07 2006, 12:04PM
nosce te ipsum

Registered Member #1
Joined: Tue Feb 28 2006, 11:26AM

Posts: 4678
Thanked 67 time in 37 post
Cauta-ti spatiu pentru emanatiile imaginatiei pe alt forum. Aici discutiile se duc pe teme din real. Asta nu-i un forum pentru schimbat ironii intre tine si ME sau colonelul.
Sfat si pentru colonelul si ME - un copil nebagat in seama oracaie ce oracaie si dupa aceea isi gaseste de joaca in alta parte.
Daca-ti imaginezi, don plotoner, ca mai stau sa te rog de 5 ori sa te potolesti, te inseli.
Back to top
free sky
Sun May 07 2006, 02:32PM
Registered Member #4
Joined: Wed Mar 01 2006, 01:25PM

Posts: 896
Thanked 0 time in 0 post
Admin> garantat ceea ce spui despre copilul care plange ce plange si apoi isi gaseste de joaca in alta parte, e perfect adevarat.
Back to top
don plotoner
Mon May 08 2006, 10:20PM
Registered Member #44
Joined: Sat Apr 08 2006, 10:03PM

Posts: 58
Thanked 0 time in 0 post
Au inceput problemele pentru Presedinte.Orban face declaratii dure la adresa lui...etc. Incepe sa se zguduie Alianta. Ce ne facem?
Back to top
ex-ad
Tue May 09 2006, 10:41AM
nosce te ipsum

Registered Member #1
Joined: Tue Feb 28 2006, 11:26AM

Posts: 4678
Thanked 67 time in 37 post
Las' ca acum e ocupat cu refacerea dupa operatia la Viena.
Ce palma urita a dat medicinei romanesti presedintele nostru. Urita si absolut nemeritata.
Cind Oprescu a precizat, la sfirsitul emisiunii lui Gadea de aseara, ca la orice spital din Ro s-ar fi putut efectua aceasta operatie, i-au taiat repede macaroana. Iar pe B1 a intervenit in timpul emisiunii lui Nasu' medicul lotului olimpic de gimnastica, iar baiatu' a spus clar ca e un fel de operatie de apendicita dpdv al dificultatii operatiei si al cerintelor medicale.
Back to top
colonelul
Wed May 10 2006, 05:05PM

Registered Member #20
Joined: Mon Mar 06 2006, 10:52AM

Posts: 622
Thanked 4 time in 4 post
Starea de sanatate a Presedintelui este, si trebuie sa fie, un subiect de mare dezbatere nationala si cred ca se pregateste de o retragere "Made Stolo"!

Este interesant sa stai pe puntea navei nationale dar se pare ca treburile din cala l-au cam indispus pe El Presidente. Deja atit grupul sau de sfetnici cit si dl Ungureanu ne pregatesc de o eventuala ratare a usilor batante de la Bruxelles.Parca am fi timpiti si nu pricepem ce se coace la UE, cu toate ca Bugetul fiind aprobat este cam greu sa incepi alte dezbateri pentru realocarea sumelor destinate Romaniei si Bulgariei!
Back to top
ex-ad
Fri Jun 02 2006, 11:49AM
nosce te ipsum

Registered Member #1
Joined: Tue Feb 28 2006, 11:26AM

Posts: 4678
Thanked 67 time in 37 post
Averea, 2 iunie

"Toate bune si frumoase, caci seful statului a obtinut verde din partea medicilor sa faca aceasta deplasare. Iar drumul cu avionul nu parea asa o tragedie in conditiile in care intre Bucuresti si Paris nu se fac mai mult de 3 ore. Ceea ce unii nu stiu este ca aeronava prezidentiala, boeingul cu care circula de obicei seful statului si delegatia ce-l insotea, este in reparatii."

Avionul prezidential ma indoiesc sa fie in reparatii, poate in verificari - astea au un ciclu de verificari stabilit.

Pe vremea lui Iliescu, in 2003, dupa ce a stat o luna la Israelieni, a fost adus la ROMAERO dupa o anumita perioada te timp, pentru un checking obisnuit. La israelieni a fost trimis si un SPP-ist, Lespezeanu, care trebuia sa verifice starea avionului. Desigur, Lespezeanu, seful de cabinet al lui Naghi, s-a dus acolo pentru relaxare si s-a odihnit din plin.

La verificarea de la ROMAERO s-a descoperit ca unuia dintre motoare ii lipsea cartusul de stingere - altfel spus, daca motorul lua foc, ciu ciu stingere fiindca in locul aceslui cartus nu era nimic decit un leucoplast. Trebuie sa va subliniez gravitatea acestui fapt?

Intre sosirea din Israel si aducerea la ROMAERO, Iliescu a tot zburat cu acel avion.

in consecinta, nea Baselu, daca vrei sa zbori mult si bine, apeleaza la specialisti adevarati pentru verificarea avionului cu care te deplasezi. Altfel, intr-o buna zi vei avea, inevitabil, surprize.


[ Edited Fri Jun 02 2006, 11:50AM ]
Back to top
colonelul
Fri Jun 02 2006, 02:24PM

Registered Member #20
Joined: Mon Mar 06 2006, 10:52AM

Posts: 622
Thanked 4 time in 4 post
Modul in care banul public este irosit este relevat si de faptul ca toate avioanele Boeing de la Tarom se repara in Dubai! L-am intrebat odata pe un sefulet de la Tarom de ce nu se face mentenanta la ROMAERO iar raspunsul sau a fost edificator: Pai ROMAERO ne da diurna in valuta? Ceausescu a pus pe picioare ROMAERO tocmai pentru a fi centru national de reparatii si intretinere a flotei Tarom!

La ora actuala avionul BAC 1-11 al presedintelui Kazahstanului si o multime de avioane Boeing se repara la ROMAERO dar Romavia - care nu stiu ce cauta in structura MApN - are o politica proprie de reparatii...Pentru o mina de oameni a fost uns general directorul acestei institutii, unice ca apartenenta dar si ca servicii oferite. In locul presedintelui l-as fi destituit a doua zi pe seful Romavia caci sanatatea presedintelui este o problema de securitate nationala!
Back to top
elefantul_alb
Mon Jun 05 2006, 01:45PM
Registered Member #124
Joined: Mon Jun 05 2006, 01:21PM

Posts: 12
Thanked 0 time in 0 post
Buna ziua! Iaca..ma bag si eu ca musca in coada avionului..si intreb: de unde domnule draga atata competentza la Romaero? A facut cumva in ultimul timp Romaero vreun avion de la A la Z....sau mici reparatzii mestesugaresti?Doar intreb....
Back to top
colonelul
Mon Jun 05 2006, 05:56PM

Registered Member #20
Joined: Mon Mar 06 2006, 10:52AM

Posts: 622
Thanked 4 time in 4 post
Prietene, nu te misca precum elefantul in magazinul de portelanuri! Sau faci parte din clubul circotasilor autohtoni carora totul le pute si intreaga sandrama nationala este o "adunatura de fiare vechi"...

Pentru o reala documentare intra pe niste site-uri de aviatie si vei afla ce se poate realiza in industria aeronautica nationala, chiar daca unii vor sa o transforne - mai ales ROMAERO - intr-un cartier rezidential. Finele lui 1989 a surprins Romania in situatia, extrem de onoranta, de tara care putea realiza avioane, nave, autoturisme si energie nucleara. Toate aceste produse finale sunt determinante pentru o reala industrie pe orizontala. Romania a realizat 11 ROMBAC-uri foarte apreciate ca toate avioanele BAC 1-11 din lume. Daca dupa Revolutie s-ar fi trecut la remotorizarea avionului, cu modele de motoare avind anvelopa de sunet conforma cu cerintele actuale - pentru a putea ateriza pe orice aeroport - Romania raminea in selectul club al constructorilor de avioane.

Azi, in lume, nimeni nu mai poate face un avion integral de dimensiuni conforme cerintelor, transcontinentale, iar modelele A 380 sau Boieng 777 sunt o dovada elocventa ca principiul de baza al aeronauticii mondiale actuale este "risk shering-ul". Dupa 11 septembrie 2001 ROMAERO a reusit sa-si identifice o "nisa" de piata in domeniul subansamblelor si al mentenantei avioanelor de linie si al avioanelor militare Hercules si AN. O privatizare desteapta ar putea mentine si impune ROMAERO ca un lider regional in aceste domenii.

O parte din "burta" lui A 380 este realizata la ROMAERO, caci firma SABCA din Belgia nu s-a incumetat sa o realizeze! Este suficient pentru orice afirmatie neargumentata, cu colti sau fara...
Back to top
elefantul_alb
Tue Jun 06 2006, 10:53AM
Registered Member #124
Joined: Mon Jun 05 2006, 01:21PM

Posts: 12
Thanked 0 time in 0 post
De acord cu dumneavoastra in totalitate fiindca ceea ce spuneti nu contrazice cu nimic cele spuse de mine. E minunat ca Romaero si alte "minunate" platforme industriale mai exista. Dar pentru cat timp? Am o singura rugaminte: spuneti-mi 3 produse romanesti 100% (conceptzie si realizare in ultimii 15 ani) care exista pe piata aeronauticii mondiale si justifica investitiiile din anii 70 si generatiile de ingineri formatzi in aeronautica. Departe de mine de a fi carcotas de dragul polemicii sterile. Din pacate insa acea industrie aeronautica din Romania se scalda in "manufactura" cu prea putin valoare adaugata. Da - marile companii impart riscul fabricarii unui avion dar nu de spre un avion era vorba de fapt ci de elemente componente ale acestuia...de conceptie si realizare (inclusiv tehnologie) 100% romaneasca. Va spun eu, cu modestie, NU EXISTA.
Back to top
free sky
Tue Jun 06 2006, 01:47PM
Registered Member #4
Joined: Wed Mar 01 2006, 01:25PM

Posts: 896
Thanked 0 time in 0 post
IAR 93 si IAR 99 SOIM.
Back to top
elefantul_alb
Tue Jun 06 2006, 02:38PM
Registered Member #124
Joined: Mon Jun 05 2006, 01:21PM

Posts: 12
Thanked 0 time in 0 post
nenea Viper....uite cum sta treaba:
-enuntam 3 criterii: 100% romanesc, exista pe piata (adica se produce si se vinde pe bani adevarati) şi justifica investitiile in industria aeronautica romaneasca si in specialistii acesteia.
-IAR93 - rebut din faza de proiectare; nu se mai fabrica cam de mult si nu s-a vandut pe bani nicaieri (un Barter complicat cu fosta Yugoslavie). In afara de "coasca" si cateva agregate hidraulice evident "ultimul racnet in materie de fiabilitate" totul era un amalgam greu de gestionat si reparat. Atat de bun..incat si Armata romana a zis.."PAS"
- IAR99: minunat dar lipseste cu desavarsire. Evident ca nu l-a cumparat nimeni desi "colcaie" de tehnologie din Israel. Pacat..s-au produs...cate oare? le putem numara pe doua maini..cred.
Intrebare: credetzi ca indeplinesc cele 3 criterii? Cu toata admiratzia pentru...coltzii dumneavoastra bine stilizati, ascultati un sfat: lasatzi...lasatzi....
Back to top
colonelul
Wed Jun 07 2006, 05:44PM

Registered Member #20
Joined: Mon Mar 06 2006, 10:52AM

Posts: 622
Thanked 4 time in 4 post
Cred ca focalizarea excesiva pe EFECTE si pierderea din vederea a CAUZELOR ne poate duce-n balarii...Din pacate risipirea a ceea ce nea Nicu a realizat, eficient sau nu, a fost un adevarat sport national, dupa momentul de reculegere Targoviste. Din pacate NIMENI nu a stat bob zabava sa cearna ce poate fi fructificat si la ce se poate renunta din ratiuni economice.

Furia cu care au fost "privatizate" unele ramuri strategice - telecomuncatiile sau bancile - dovedesc alte interese, mult prea politizate. Dupa cum am mai scris po forum Franta are pe site-ul guvernului mentionate 119 ramuri si ramurele STRATEGICE, protejate si considerate vitale pentru sanatatea si puterea economica a Frantei. Doar ea este cea care promoveaza conceptul de PATRIOTISM ECONOMIC in timp ce la noi nimeni nu afirma nimic despre nevoia reala de PATRIOTISM echilibrat, ponderat si in concordanta cu nevoile fiintei natiunii.

Poate ca JFK nu a spus prostii cind a invitat pe cetatenii sai sa se intrebe ce pot oferi ei Americii si invers!
Back to top
elefantul_alb
Thu Jun 08 2006, 10:36AM
Registered Member #124
Joined: Mon Jun 05 2006, 01:21PM

Posts: 12
Thanked 0 time in 0 post
Buna ziua dom colonel...:D Inteleg ca invocati marete idealuri exprimate de exponenti precum De Gaulle si JFK....Corecta pozitia dumneavoastra desi astfel de exprimari transante se puteau face la nivelul anilor 60-70. Din pacate....globalizarea le-a cam diluat consistenta si ele sunt "elegant imbrobodite in perioade electorale". Da - aveti dreptate dpdv strategic e musai sa avem una-doua-noua...etc. zone economice in care sa EXCELAM si sa DETINEM CONTROLUL. Problema se pune, dupa parerea mea, pe maniera efectiva prin care putem face asta. Daca dincolo de un discurs patriotard nu exista competitivitate, excelenta si o dinamica initiata si "ritmata" de pe plaiul mioritic vom avea mereu impresia ca suntem "out of picture". A avea initiativa pe domenii strategice....presupune un lucru elementar: SA STII CARE SUNT ACESTEA. Dupa care...sa aloci resursele ca atare. Imi permit sa "halucinez in scris": pe o dezvoltare a competentelor tehnologice asa cum e gandita acum in UE (zone concentrice cu nucleul in centrul economic al UE si cu cei care fac ambalajul la periferie) a dezvolta doar prin mecanisme politice la vedere astfel de centre de excelenta - este practic imposibil. Daca nu ai un patent tehnologic viabil, fara cercetare dezvoltare si fara mediu universitar care sa nu promoveze "furtul de munca si de idei" toate dezideratele exprimate sunt ..basme. Da, e bun al naibii patriotismul economic dar ca sa il ai trebuie sa existe cele doua ingrediente: patriotism si economie. Patriotismul fara economie este doar ideologie nationalista iar economia fara nationalism este un simplu business. Poate ne mai auzim (in scris evident). O zi buna...
Back to top
colonelul
Fri Jun 09 2006, 05:49PM

Registered Member #20
Joined: Mon Mar 06 2006, 10:52AM

Posts: 622
Thanked 4 time in 4 post
Excelent punct de vedere !
Back to top
Go to page
  <<        >>   

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF
Powered by e107 Forum System uses forum thanks

More links

Imnul SEMPER FIDELIS
Arhiva stiri
Trimite-ne o stire
Marsuri
Articole
2% pentru voi
Directia Generala Anticoruptie din MAI
Resboiu blog
Asociatia ROMIL
InfoMondo
Fundatia Pentru Pompieri
Liga Militarilor
Politistul
SNPPC
NATOChannel TV
Forumul politistilor
Forumul pompierilor
Asociatia "6 Dorobanti"
© 2006-2015 Proiect SEMPER FIDELIS
Site protejat la copierea cu soft-uri dedicate. Banare automata.Opiniile exprimate pe forum nu reprezinta si pozitia asociatiei fata de persoane, institutii si evenimente. Regulile de functionare a forumului sint formulate in baza prevederilor constitutionale si legilor in vigoare. Asociatia isi exprima pozitia fata persoane, institutii si evenimente prin fluxul de stiri publicat in prima pagina a site-ului.